Şuan digiturk abonesi olmak mantıklı değil bence. Satılacak ve satın alan şirkette kampanya ile gelecek beklemekte yarar var
Yanlışın var bmc ile sorunu var tmsf'nin grup oldukları için ve digitürk de çukurova gruba ait olduğu için el konuşmuş durumda böyle bişey olsa her gün yeni kampanyalar yapılmazdı

ki satılsa bile en büyük ortağı canal+ ve bu alır böyle bir durumda