Hocam affedersiniz ama ben digiturk gibi firma görmedim.Kapattırmak için 10 kere aradık adamlar kapatmıyorlar sonu mahkemeye kadar gidicek gibi gözüküyor bu gidişle.Her aradığımızda dedikleri şey şu 3 ay hediye verelim geri kalanı şu fiyattan yapalım yok istemiyoruz diyoruz hala aynı şeyi söylüyorlar.Ana bayilerine ulaşabileceğim bir telefon numarası biliyor musunuz?