2 sene önce üye olduğum zaman milattan kalma bozuk philips cihaz yollamışlardı.İtiraz ettiğimde sorunun televizyonda olduğunu, yeni model televizyon almanız halinde çözüleceğini söylediler.Zaten aklımızda yenilemek vardı bu sebeple de yenileyeyim dedim fakat yine aynı şekilde sıkıntı çıktı.Teknik servisi çağırdığımda bu sefer de philips televizyon alırsanız sorun çözülür dediler

Hala mahkeme sürüyor.
Cok ilginc bi bahaneymis suab philips cihazlar toplatiliyor sadece irdeto cihazlar calisicak zaten optv ler ne mantikla uretilmis kimse farkinda degil
GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi