Hisse senedi al derim.
Sağlam şirketlerden misal Tüpraş şu an 41 lira civarı lotu .
Her ay 5 lot alsan ,yılda 60 lot olur
temettü + şirketin karlılığından dolayı artışı ile 41 -olur 82 o zaman paran da katlanmış olur.
Faiz gibi haram da değil. Uzun dönem yatırım için derin finans bilgisine de gerek yok.
Hocam lot vs. yazmışsınız, daha ben bu tarz terimleri bilmiyorken hisse senedi almak benim neyime.

)
gençliğini doya doya yaşa,
gençliğine bir daha geri dönüşün yok,
biriktir tabi ki, bence sosyalliÄŸinden eksiltmeden para at kenara,
hayata bir kere geliyoruz, kefenin cebi yok,
bi tişört, bi kot, güzel bi ayakkabı, güneş, arkadaşlar
bi de mutluysan , yeter iÅŸte
asıl olan huzurdur be
Eyvallah hocam... Güzel dediniz, öyle de yapmaya çalışıyorum.
Her zaman ki düşüncem, bu yöndedir.
Ama bir yere kadar oluyor.
Belli bi' yerden sonra bakıyorum ki elimde ki parayı aslında giyimdi, gezmeydi derken fuzuli harcama yapıyorum.

Asıl canımı sıkan da bu aslında: Fuzuli harcama.
Bunun önüne geçersem aslında gereksinimlerime harcadığım para dışında kalanı biriktirmek istiyorum. :/
Yoksa benim öyle, "Sık Mert! Sık Mert! Sık oğlum biraz daha sık sık sık!" gibi bir düşüncem yok.