gençliğini doya doya yaşa,
gençliğine bir daha geri dönüşün yok,
biriktir tabi ki, bence sosyalliğinden eksiltmeden para at kenara,
hayata bir kere geliyoruz, kefenin cebi yok,
bi tişört, bi kot, güzel bi ayakkabı, güneş, arkadaşlar
bi de mutluysan , yeter işte
asıl olan huzurdur be