Hisse senedi al derim.
Sağlam şirketlerden misal Tüpraş şu an 41 lira civarı lotu .
Her ay 5 lot alsan ,yılda 60 lot olur
temettü + şirketin karlılığından dolayı artışı ile 41 -olur 82 o zaman paran da katlanmış olur.
Faiz gibi haram da değil. Uzun dönem yatırım için derin finans bilgisine de gerek yok.