hocam asosyal de olsanız garanti bir şekilde gidiyor para siz başarılı olamadığınız zaman. Şahsen ben hocam parayı kendimde tutmuyorum tanıdığım bir arkadaşım var bayağı bir güvenilir olması gerek yanlız. ona tembih ediyorum ne kadar istesem de şu kadar zaman aralığında bana para verme diyorum ondan sonra maaş,harçlık herneyse dokunmadan ona veriyorum ihtiyaç olduğu zaman gidiyorum istiyorum ne için diyor ben de anlatıyorum eğer çok gerekli değilse vermiyor bir süre sonra da teşekkür ediyorum