Dostum irade her şey. Eğer gereklilik yoksa haftada 3-4 defa kahve veya yemek işini bırak derim. Bu demek değil ki arkadaşlarınla gezme tozma ama kesinlikle limit koymalısın. Tek tavsiyen 2000 lira gelirin varsa bunun 1500 köşeye atıp ben bu ay bu parayla geçinmem lazım. İster hepsine yemek yerim ister kahve içerim ama 500 TL ile geçinmem lazım dersen ve sadece 2 ay yap zaten alışırsın hatta hoşuna gider.