aylık 1 milyar geliriniz var diyelim direk %30'unu bankaya atın. Sonrada gelirinizi sanki 700 TL'ymiş gibi düşünün ona gore harcama yapın kendınızı kısmayın.

Oradaki parayıda altındır yatırım fonlarının bişeye atın dokunmayın en iyi böyle biriktiriliyor.

Kendinizi 2 kuruş biriktirecem diye fazla kısmayın hayattan bıkarsınız sonucta olumlu dunya.