• 01-06-2013, 03:03:12
    Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özellikle ikiniz neden taksime gitmiyorsunuz , biber gazının tadına bakarsınız ?

    burda zaman kaybetmeyin gidin polise taş atın tabelaları sökün ?

    bankları yakın ?

    ve ikinizden ricam benim mesajlarımı alıntılamayın ben sizin yazdıklarınızı okumuyorum bile sizde benimkileri okumayın.
    Okumadan cevap vermeyi basaran tek adam diye tarihe gececeksin. Senin gibi bir kac kisiyi bilinclendirmek oraya gitmek kadar kıymetlidir emin olabilirsin. okumadan cevap vermeyi basaran arkadasım
  • 01-06-2013, 03:03:27
    Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özellikle ikiniz neden taksime gitmiyorsunuz , biber gazının tadına bakarsınız ?

    burda zaman kaybetmeyin gidin polise taş atın tabelaları sökün ?

    bankları yakın ?

    ve ikinizden ricam benim mesajlarımı alıntılamayın ben sizin yazdıklarınızı okumuyorum bile sizde benimkileri okumayın.
    Okumuyorsan yorum da yapmayacaksın. Alıntı yapıyorsan, alıntı yapma demeyeceksin. Rahatsız oluyorsan kapatacaksın. Neyi engellemeye çalışıyorsun? Ben yazarım, dilersen okursun dilersen okumazsın.. 22:00 yasağı gibi çökme olaya. istemiyorsan Sağ üstte X e bas.
  • 01-06-2013, 03:03:56
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce ben gömmüyorum. eger bana asırısı yapılırsa gömüyorum. milletin suan yaptıgı gibi. git beyoglu emniyetine bak simdi suan iskence yapılıyor mu yapılmıyor mu. onlara biber gazı atana cop vuranada gül vermez bu halk.
    Ya işte benim anlatmak istediğim olay bu bak olan biber gazı yiyen vatandaşlara ve yaralanan polislere oluyor, bu durumlara gelmeden seçimle halletmeliyiz işimizi kaba kuvvet ile değil.
  • 01-06-2013, 03:05:25
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya işte benim anlatmak istediğim olay bu bak olan biber gazı yiyen vatandaşlara ve yaralanan polislere oluyor, bu durumlara gelmeden seçimle halletmeliyiz işimizi kaba kuvvet ile değil.
    O secim gelene kadar bu insanlar sessiz kalırsa.. oy verecekleri bir hakları kalmayacak
  • 01-06-2013, 03:06:08
    Üyeliği durduruldu
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmemiş
  • 01-06-2013, 03:08:22
    Üyeliği durduruldu
    Birazdan konuyu tekrar açacağım gereksiz saçma sapan konuyu siyasete sürükleyici mesaj yazan kişileri son kez uyarıyorum burası siyaset forumu değil.

    1 dk.
  • 01-06-2013, 03:09:43
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayın Gözüken Kısmı öyle demiyor Malesef,Her Olayda oldugu gibi bundada aynı durum söz konusu,Olay üzerinden Prim yapmaya çalışan Partiler, Benim gördügümü herkes görüyor.
    Hocam,

    Yanlis anlama ama. Ben mesela su forumda aaa kisisi dolandiricidir desem, Kimse bana inanmazsa, aaa bildigini yapmaya devam edip r10 ahalisini ayaklandirirsa, benim aaa icin size sunlari sunlari onceden soylemistim deme hakkim vardir. Siyasi olarak nemalanmak isteyenlerinden bu sekilde konusmalari normaldir.

    Insanlar olani biteni goruyor. Orada polisin zulmune ugrayan insanlarin hicbir siyasi cikari olmadigini, kendilerine zulmeden insanlara karsi tepki verdiklerini goruyor. Olayin basindan sonuna kadar kibirle hareket eden bir yonetimin yuzunden olaylar buraya kadar buyudu. Yani su polisleri ceksinler, insanlar bi sakinlessin. Kimsenin kimseye zarar vermeye niyeti yok. Ama bu olaylari buyuten malesef kibrini yenemeyen, kendisini padisah sanan insanlar.
  • 01-06-2013, 03:10:55
    Üyeliği durduruldu
    Piyonlar Maşayı Eline Almış İş Başındalar Dikkatli Olmak Lazım...
  • 01-06-2013, 03:11:52
    ağaç sevdası maskesi altında ülkeyi karıştıranlara kanmıyoruz