özellikle ikiniz neden taksime gitmiyorsunuz , biber gazının tadına bakarsınız ?
burda zaman kaybetmeyin gidin polise taş atın tabelaları sökün ?
bankları yakın ?
ve ikinizden ricam benim mesajlarımı alıntılamayın ben sizin yazdıklarınızı okumuyorum bile sizde benimkileri okumayın.
Okumuyorsan yorum da yapmayacaksın. Alıntı yapıyorsan, alıntı yapma demeyeceksin. Rahatsız oluyorsan kapatacaksın. Neyi engellemeye çalışıyorsun? Ben yazarım, dilersen okursun dilersen okumazsın.. 22:00 yasağı gibi çökme olaya. istemiyorsan Sağ üstte X e bas.