occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya işte benim anlatmak istediğim olay bu bak olan biber gazı yiyen vatandaşlara ve yaralanan polislere oluyor, bu durumlara gelmeden seçimle halletmeliyiz işimizi kaba kuvvet ile değil.
O secim gelene kadar bu insanlar sessiz kalırsa.. oy verecekleri bir hakları kalmayacak