• 20-04-2013, 03:34:54
    #19
    Hocam ilk iş yurt dışı ürünlerde kapıya bırakıp gitmek normal mi diye araştırın çünkü normal diyen arkadaşlar var. Eğer öyle değilse mutlaka şikayet edin. O gün o saatte size kargo bırakan bellidir. Benim yorumum galiba yurt dışından gelenler için sistem böyle, aksi halde imza alırlardı sizden.
  • 20-04-2013, 10:34:21
    #20
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtsız posta ise kapıya bırakmaları normal.
    Adı üstünde kayıtsız yani önemli olmayan bir posta.
    Bu kayıtsız kargonun başına birşey gelse sorumlusu ptt değil.
    Kayıtlı kargo olsa bunu yapamazlar sisteme işleniyor ve teslim ederken imza atılıyor.
    öyle bile olsa hiç olmazsa ptt şubesine falan bıraksınlar biz gidip şubeden alalım.
    Malatya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk iş yurt dışı ürünlerde kapıya bırakıp gitmek normal mi diye araştırın çünkü normal diyen arkadaşlar var. Eğer öyle değilse mutlaka şikayet edin. O gün o saatte size kargo bırakan bellidir. Benim yorumum galiba yurt dışından gelenler için sistem böyle, aksi halde imza alırlardı sizden.
    çok anlamsız bir uygulama gibi duruyor.gelen ürünlerin çalınma riski çok çok yüksek
  • 20-04-2013, 23:37:45
    #21
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu bee valencia 2-0 yaptı.
    5 kupon yaptım 4dü geldi, valencia kaldı oda geldi gibi büyük ihtimal fire yok bugün :d

    tabi buna tutturdaki bi kullanıcıya borcluyum adam ne kupon yapsa tutuyor

    edit: 4-0 oldu
    Fail yanlış konu
  • 21-04-2013, 01:02:14
    #22
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fail yanlış konu
    Frekanslar karıştı :d
  • 21-04-2013, 01:02:49
    #23
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Frekanslar karıştı :d
    Tabi tutunca normal
  • 21-04-2013, 03:32:06
    #24
    ptt kargo değilde ptt bile posta getirdiğinde zile basıyor veya çıkartıyor, birkaç kere şikayet ettik çalışanları, çalışanlar gelip yalvardılar cidden işten çıkartılma korkusu ile cep telefonumuza kadar aldılar evde olmazsak komşuya bıraktık diye arıyorlar.
  • 21-04-2013, 11:44:49
    #25
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ptt kargo değilde ptt bile posta getirdiğinde zile basıyor veya çıkartıyor, birkaç kere şikayet ettik çalışanları, çalışanlar gelip yalvardılar cidden işten çıkartılma korkusu ile cep telefonumuza kadar aldılar evde olmazsak komşuya bıraktık diye arıyorlar.
    oo hocam siz sistemi çözmüşünüz
  • 21-04-2013, 11:58:52
    #26
    EdelSang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo hocam siz sistemi çözmüşünüz
    Gerçekten hakkınızı arayın eğer kaybolan bir postanız kargonuz olursa. Babamın arkadaşı postane de çalışırken 30 sene boyunca geleni gideni çalmış ama sonra bu adamın 1 çocuğu oldu fakat kör doğdu. Bir kaç kere de yanlış posta getirdiler, yahu adres farklı isim farklı nasıl bizim adrese getiriyorlar diye merak ettim, adamın elinde 4 posta varsa ve 3 paketi bize geliyorsa 4. paketi hediye veriyormuş Cidden eğitim yerlerde sürünüyor ülkemizde.
  • 21-04-2013, 12:20:20
    #27
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten hakkınızı arayın eğer kaybolan bir postanız kargonuz olursa. Babamın arkadaşı postane de çalışırken 30 sene boyunca geleni gideni çalmış ama sonra bu adamın 1 çocuğu oldu fakat kör doğdu. Bir kaç kere de yanlış posta getirdiler, yahu adres farklı isim farklı nasıl bizim adrese getiriyorlar diye merak ettim, adamın elinde 4 posta varsa ve 3 paketi bize geliyorsa 4. paketi hediye veriyormuş Cidden eğitim yerlerde sürünüyor ülkemizde.
    Allah işte çıkarıyor bir yerden.Şuana kadar kayboldu ama kaybolursa hakkımı yedirmem.