Hocam ilk iş yurt dışı ürünlerde kapıya bırakıp gitmek normal mi diye araştırın çünkü normal diyen arkadaşlar var. Eğer öyle değilse mutlaka şikayet edin. O gün o saatte size kargo bırakan bellidir. Benim yorumum galiba yurt dışından gelenler için sistem böyle, aksi halde imza alırlardı sizden.