Kayıtsız posta ise kapıya bırakmaları normal.
Adı üstünde kayıtsız yani önemli olmayan bir posta.
Bu kayıtsız kargonun başına birşey gelse sorumlusu ptt değil.
Kayıtlı kargo olsa bunu yapamazlar sisteme işleniyor ve teslim ederken imza atılıyor.
öyle bile olsa hiç olmazsa ptt şubesine falan bıraksınlar biz gidip şubeden alalım.
Hocam ilk iş yurt dışı ürünlerde kapıya bırakıp gitmek normal mi diye araştırın çünkü normal diyen arkadaşlar var. Eğer öyle değilse mutlaka şikayet edin. O gün o saatte size kargo bırakan bellidir. Benim yorumum galiba yurt dışından gelenler için sistem böyle, aksi halde imza alırlardı sizden.
çok anlamsız bir uygulama gibi duruyor.gelen ürünlerin çalınma riski çok çok yüksek