• 19-04-2013, 21:51:48
    #1
    Yurtdışından 3 sefer ürün aldım 3ünüde kapının önüne bırakıp gittiler.Merak ediyorum kapının önünden birisi alsa kargomu PTT kargo'dan hak talep edebilir miyim ? Neden böyle yapıyorlar ? Bunu anlamış olan,sorgulamış olan birisi var mı ?
  • 19-04-2013, 23:05:01
    #2
    çok duydum bu olayı sanırım kayıtsız posta diye geçiyor kapının önüne atıp gidiyorlar birinin 3000tl lik eşyası çalnmştı
  • 19-04-2013, 23:09:47
    #3
    sizin yine bırakıp gidiyolar
    bi kere bende kapıya fırlatıp gitmişti
  • 19-04-2013, 23:10:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam yurtici,mng varken ptt tercih etmek zaten mantik disi. adamlar postalarin bile duzgun teslimatini yapamiyor
  • 19-04-2013, 23:12:18
    #5
    Therepower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok duydum bu olayı sanırım kayıtsız posta diye geçiyor kapının önüne atıp gidiyorlar birinin 3000tl lik eşyası çalnmştı
    2 gün önce yine alışveriş yaptım bu sefer air mail ile kayıt ettim bakalım napıcaklar

    YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin yine bırakıp gidiyolar
    bi kere bende kapıya fırlatıp gitmişti


    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yurtici,mng varken ptt tercih etmek zaten mantik disi. adamlar postalarin bile duzgun teslimatini yapamiyor
    hocam yurtdışından gelenleri malesef ptt kargo teslim ediyor.seçim şansımız yok diye biliyorum
  • 20-04-2013, 00:26:09
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Devlet eliyle yapılan kargoculuktan ne beklenirki. Adamların umrunda değilki hiçbir şey git şikayet et 3 şikayetten sonra uyarı, 10 şikayetten sonra kınama veriyorlar geçiyorlar.

    Bir yerden çikolata gelmişti ptt kargoyla, 5 paket vardı içinden 1 tanesini kutuyu açıp almışlar sonrada yarım yamalak bantlamışlar geri, çikolatanın fındıkları boğazınızda kalır inşallah
  • 20-04-2013, 00:33:37
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet eliyle yapılan kargoculuktan ne beklenirki. Adamların umrunda değilki hiçbir şey git şikayet et 3 şikayetten sonra uyarı, 10 şikayetten sonra kınama veriyorlar geçiyorlar.

    Bir yerden çikolata gelmişti ptt kargoyla, 5 paket vardı içinden 1 tanesini kutuyu açıp almışlar sonrada yarım yamalak bantlamışlar geri, çikolatanın fındıkları boğazınızda kalır inşallah
    hahaha inş kalır hocam
  • 20-04-2013, 00:44:07
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet eliyle yapılan kargoculuktan ne beklenirki. Adamların umrunda değilki hiçbir şey git şikayet et 3 şikayetten sonra uyarı, 10 şikayetten sonra kınama veriyorlar geçiyorlar.

    Bir yerden çikolata gelmişti ptt kargoyla, 5 paket vardı içinden 1 tanesini kutuyu açıp almışlar sonrada yarım yamalak bantlamışlar geri, çikolatanın fındıkları boğazınızda kalır inşallah
    Düpedüz hırsızlık vay adi herifler
  • 20-04-2013, 01:08:54
    #9
    Mesela yurt dışından pahalı bir ürün aldınız örnek olarak iPhone 5 adam bırakıyor gidiyor. Biride kapımın önünden alıp gidiyor o kargocuya neler yaparım tahmin bile edemiyorum