Devlet eliyle yapılan kargoculuktan ne beklenirki. Adamların umrunda değilki hiçbir şey git şikayet et 3 şikayetten sonra uyarı, 10 şikayetten sonra kınama veriyorlar geçiyorlar.
Bir yerden çikolata gelmişti ptt kargoyla, 5 paket vardı içinden 1 tanesini kutuyu açıp almışlar sonrada yarım yamalak bantlamışlar geri, çikolatanın fındıkları boğazınızda kalır inşallah