çok duydum bu olayı sanırım kayıtsız posta diye geçiyor kapının önüne atıp gidiyorlar birinin 3000tl lik eşyası çalnmştı
2 gün önce yine alışveriş yaptım bu sefer air mail ile kayıt ettim bakalım napıcaklar
sizin yine bırakıp gidiyolar
bi kere bende kapıya fırlatıp gitmişti
hocam yurtici,mng varken ptt tercih etmek zaten mantik disi. adamlar postalarin bile duzgun teslimatini yapamiyor
hocam yurtdışından gelenleri malesef ptt kargo teslim ediyor.seçim şansımız yok diye biliyorum