Therepower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok duydum bu olayı sanırım kayıtsız posta diye geçiyor kapının önüne atıp gidiyorlar birinin 3000tl lik eşyası çalnmştı
2 gün önce yine alışveriş yaptım bu sefer air mail ile kayıt ettim bakalım napıcaklar

YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin yine bırakıp gidiyolar
bi kere bende kapıya fırlatıp gitmişti


Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yurtici,mng varken ptt tercih etmek zaten mantik disi. adamlar postalarin bile duzgun teslimatini yapamiyor
hocam yurtdışından gelenleri malesef ptt kargo teslim ediyor.seçim şansımız yok diye biliyorum