PTT kargo'nun kapının önüne bırakıp gitmesi
29
●7.596
- 20-04-2013, 03:34:54Hocam ilk iş yurt dışı ürünlerde kapıya bırakıp gitmek normal mi diye araştırın çünkü normal diyen arkadaşlar var. Eğer öyle değilse mutlaka şikayet edin. O gün o saatte size kargo bırakan bellidir. Benim yorumum galiba yurt dışından gelenler için sistem böyle, aksi halde imza alırlardı sizden.
- 20-04-2013, 10:34:21öyle bile olsa hiç olmazsa ptt şubesine falan bıraksınlar biz gidip şubeden alalım.Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleçok anlamsız bir uygulama gibi duruyor.gelen ürünlerin çalınma riski çok çok yüksekMalatya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2013, 23:37:45
- 21-04-2013, 01:02:14Frekanslar karıştı :dNuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2013, 01:02:49Tabi tutuncaDofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal
- 21-04-2013, 11:44:49oo hocam siz sistemi çözmüşünüzabcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2013, 11:58:52Gerçekten hakkınızı arayın eğer kaybolan bir postanız kargonuz olursa. Babamın arkadaşı postane de çalışırken 30 sene boyunca geleni gideni çalmış ama sonra bu adamın 1 çocuğu oldu fakat kör doğdu. Bir kaç kere de yanlış posta getirdiler, yahu adres farklı isim farklı nasıl bizim adrese getiriyorlar diye merak ettim, adamın elinde 4 posta varsa ve 3 paketi bize geliyorsa 4. paketi hediye veriyormuşEdelSang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cidden eğitim yerlerde sürünüyor ülkemizde.
- 21-04-2013, 12:20:20Allah işte çıkarıyor bir yerden.Şuana kadar kayboldu ama kaybolursa hakkımı yedirmem.abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
