abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten hakkınızı arayın eğer kaybolan bir postanız kargonuz olursa. Babamın arkadaşı postane de çalışırken 30 sene boyunca geleni gideni çalmış ama sonra bu adamın 1 çocuğu oldu fakat kör doğdu. Bir kaç kere de yanlış posta getirdiler, yahu adres farklı isim farklı nasıl bizim adrese getiriyorlar diye merak ettim, adamın elinde 4 posta varsa ve 3 paketi bize geliyorsa 4. paketi hediye veriyormuş Cidden eğitim yerlerde sürünüyor ülkemizde.
Allah işte çıkarıyor bir yerden.Şuana kadar kayboldu ama kaybolursa hakkımı yedirmem.