PTT kargo'nun kapının önüne bırakıp gitmesi - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PTT kargo'nun kapının önüne bırakıp gitmesi
29
●
7.596
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
PTT kargo'nun kapının önüne bırakıp gitmesi
1
2
3
4
21-04-2013, 12:25:20
#28
netadam
Aynı olay benim de başıma geldi 1 kere not bırakmışlardı PTT başmüdürlüğüne gidip alın diye , yürüyerek 3-4 km gitmek zorunda kaldım. daha sonra bi kere de öyle hatırlıyorum posta kutusuna atmışlardı
21-04-2013, 12:31:11
#29
ademoooz
ben meshur 0.01 dolarlik saatlerden almistim. daireye kadar cikip imza ile teslim etmislerdi.
21-04-2013, 12:46:14
#30
EdelSang
ademoooz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben meshur 0.01 dolarlik saatlerden almistim. daireye kadar cikip imza ile teslim etmislerdi.
Kayıtlı posta falan mıydı ?
HTC Sensation Z710e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler