Aynı olay benim de başıma geldi 1 kere not bırakmışlardı PTT başmüdürlüğüne gidip alın diye , yürüyerek 3-4 km gitmek zorunda kaldım. daha sonra bi kere de öyle hatırlıyorum posta kutusuna atmışlardı