Yurtdışından 3 sefer ürün aldım 3ünüde kapının önüne bırakıp gittiler.Merak ediyorum kapının önünden birisi alsa kargomu PTT kargo'dan hak talep edebilir miyim ? Neden böyle yapıyorlar ? Bunu anlamış olan,sorgulamış olan birisi var mı ?