• 15-04-2013, 19:52:41
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Vosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haddimi bildirmekten bahsediyorsun değil mi?

    http://j1304.hizliresim.com/18/f/m19hf.png

    ilk attığım mesajı okur musun en ufak bir saygısızlık var mı?

    "psikolojik sıkıntı yaşayan insanlara bir teşhis ismi vermeniz kişi üzerinde büyük hasarlara yol açabilir. lütfen yazınızı düzenleyiniz."

    eğer sen bu mesajda haddimi aştığımı düşünüyorsan ben sana daha cevap yazmıyorum.

    sen önce öz güven meseleni bir aş ondan sonra sağlam bir psikiyatra git. bak görüldüğü üzere ben sana teşhis koymuyorum sadece doktora yönlendiriyorum. hadi hayırlı günler sana.
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir büyüğün olarak sana bir öneride bulunayım o halde kardeşim. Önce sakin olmayı dene. Sonrasında yazılanları iyice anlamadan yorumda bulunmamayı dene. Sonra, birini kırmanın ne kadar kötü birşey olduğunu anlayarak, insanları kırmamaya çalış. Daha sonra, vereceğin tavsiyelerle bazı arkadaşların yanlış yönlenebileceğini düşün.
    Vosvos kardeşim aslında güzel bir konuya değinmiş. İlaç isimleri verilmesine bende çok karşıyım. Çünkü zamanımızda insanlar, doktora gitmek yerine Google'a sorunlarını yazıyorlar. Yanlış bilgiler, yanlış tedavilere ve telafisi olmayacak sonuçlara neden olabilir. Tecrübelerinizi paylaşın. Ama " Doktorlara güvenmeyin, şu ilacı kullanın yada ilaç kullanmayın " gibi kesin ifadelerden kaçınalım. Allah herkese şifa versin.


    Konuyu tam bilmiyorum bu nedenle de mudahil olmak istemem ancak panik atağı 3 sene yaşamış biri olarak şunu soyleyebilirim. Sizin bu paylaşmış oldugunuz mesajdaki google dan kaç kişi gelip bakacak lafına asla katılmıyorum.
    Çünkü bilakis birşeyleri paylaşarak insanlara yardımcı olunabilir. Ki bende kendimdeki sorunları paylaşmak adına kurmuş oldugum yuz-kizarmasi.net adlı sitemden 3 yıl boyunca insanlara yardımcı olmaya calıstım. He burada yazdıklarımdan oturu kimisi ruhsal problemler yasadıgımı, kimisi ne guzel işte pembe pembe yanaklarla dolaşırsınız falan diye alay edenlerde oluyordu aksine silmiyordum o yorumlarıda. Sonuçta herşey doktorda bitmiyor yani psikiyatriste git teşhis koysun vs böyle bir şey yok. Ben kendimden sonra 10 larca kişiyi ameliyat ettirdim ameliyat olup kurtulmalarına vesile oldum.

    O kişiler ve ben doktora gittiğimizde bunun gayet normal bir durum oldugunu genlerden geldıgını ve duzeltılemeyecegını soyluyorlardı ancak boyle bıseyın mumkun olmadıgına ınanıyordum ve bundan kurtulacagımı bılıyordum sımdı cok sukru hem kendımı kurtardım hem de ister inanın ister inanmayın bir çok arkadaşı kurtardım.


    Yani demek istediğim, googledan arayacaklar bulacaklar, sonra aaa ulan biz şizofrenmişiz diyecekler vs yok boyle bısey. Sadece ortaya atılan bı fıkır ve bızde bu amelıyatı bulana kadar kaç kişi saçma sapan fıkırler atmıstı ortya ancak bu sekılde bır noktada bırlesıldı.

    Yani senin bunu demeye hakkın yok diye birşey diyemezsiniz. Sonuç olarak burası bir forum ve arkadaşta kendi görüşünü söylemiş. Kimseninde aa bu cocuk şizofren dedi diye kendini şizofren hissetmesine gerek yok.

    + olarak bahsettiğim gibi ben doktorlara cokda ınanan biri değilim ve benim yasadıklarımı yaşayanlarla konusursanız bunun nedeninide ogrenebılırsınız. Ozellikle bu psıkolojık durumlarda çok ama çok yetersiz ve bilgisiz doktorlar devlet hastanesınde de ozel de de bunu bı cok doktora bu nedenle gıtmıs bırı olarak soyluyorum. Yani doktor sen x hastasısın dıyor ama bu cok belırgın bırsey degılse ( psikolojik rahatsızlıklar gibi ) doktorun dedıgının dogruluguna ınanmam. Günümüzde internet var ve ben bu rahatsızlıgın tedavısını ıngılızce forum sıtelerını dolasarak buldum burdakı 10 tane doktordansa bır tane sitede yazılan seyler ıse yarıyormus demek ki. Bu nedenle herkesin gorusune saygı duymak zorundayız.

    Bayaga bı uzun oldu, niye bu kadar uzattıgımı bende anlamadım bu yüzden kusura bakmayın.
  • 15-04-2013, 20:09:57
    #47
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu tam bilmiyorum bu nedenle de mudahil olmak istemem ancak panik atağı 3 sene yaşamış biri olarak şunu soyleyebilirim. Sizin bu paylaşmış oldugunuz mesajdaki google dan kaç kişi gelip bakacak lafına asla katılmıyorum.
    Çünkü bilakis birşeyleri paylaşarak insanlara yardımcı olunabilir. Ki bende kendimdeki sorunları paylaşmak adına kurmuş oldugum yuz-kizarmasi.net adlı sitemden 3 yıl boyunca insanlara yardımcı olmaya calıstım. He burada yazdıklarımdan oturu kimisi ruhsal problemler yasadıgımı, kimisi ne guzel işte pembe pembe yanaklarla dolaşırsınız falan diye alay edenlerde oluyordu aksine silmiyordum o yorumlarıda. Sonuçta herşey doktorda bitmiyor yani psikiyatriste git teşhis koysun vs böyle bir şey yok. Ben kendimden sonra 10 larca kişiyi ameliyat ettirdim ameliyat olup kurtulmalarına vesile oldum.

    O kişiler ve ben doktora gittiğimizde bunun gayet normal bir durum oldugunu genlerden geldıgını ve duzeltılemeyecegını soyluyorlardı ancak boyle bıseyın mumkun olmadıgına ınanıyordum ve bundan kurtulacagımı bılıyordum sımdı cok sukru hem kendımı kurtardım hem de ister inanın ister inanmayın bir çok arkadaşı kurtardım.


    Yani demek istediğim, googledan arayacaklar bulacaklar, sonra aaa ulan biz şizofrenmişiz diyecekler vs yok boyle bısey. Sadece ortaya atılan bı fıkır ve bızde bu amelıyatı bulana kadar kaç kişi saçma sapan fıkırler atmıstı ortya ancak bu sekılde bır noktada bırlesıldı.

    Yani senin bunu demeye hakkın yok diye birşey diyemezsiniz. Sonuç olarak burası bir forum ve arkadaşta kendi görüşünü söylemiş. Kimseninde aa bu cocuk şizofren dedi diye kendini şizofren hissetmesine gerek yok.

    + olarak bahsettiğim gibi ben doktorlara cokda ınanan biri değilim ve benim yasadıklarımı yaşayanlarla konusursanız bunun nedeninide ogrenebılırsınız. Ozellikle bu psıkolojık durumlarda çok ama çok yetersiz ve bilgisiz doktorlar devlet hastanesınde de ozel de de bunu bı cok doktora bu nedenle gıtmıs bırı olarak soyluyorum. Yani doktor sen x hastasısın dıyor ama bu cok belırgın bırsey degılse ( psikolojik rahatsızlıklar gibi ) doktorun dedıgının dogruluguna ınanmam. Günümüzde internet var ve ben bu rahatsızlıgın tedavısını ıngılızce forum sıtelerını dolasarak buldum burdakı 10 tane doktordansa bır tane sitede yazılan seyler ıse yarıyormus demek ki. Bu nedenle herkesin gorusune saygı duymak zorundayız.

    Bayaga bı uzun oldu, niye bu kadar uzattıgımı bende anlamadım bu yüzden kusura bakmayın.
    Hocam konuyu iyi okumadiniz sanırım ben insanlar dertlerini anlatmasinlar paylasmasinlar demiyorum kimsenin kimseye teşhis koyma ve ilaç önerme yetkisi yok diyorum

    LT26i cihazımdan gönderildi
  • 15-04-2013, 20:43:55
    #48
    Bütün ümidim gençliktedir
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu tam bilmiyorum bu nedenle de mudahil olmak istemem ancak panik atağı 3 sene yaşamış biri olarak şunu soyleyebilirim. Sizin bu paylaşmış oldugunuz mesajdaki google dan kaç kişi gelip bakacak lafına asla katılmıyorum.
    Çünkü bilakis birşeyleri paylaşarak insanlara yardımcı olunabilir. Ki bende kendimdeki sorunları paylaşmak adına kurmuş oldugum yuz-kizarmasi.net adlı sitemden 3 yıl boyunca insanlara yardımcı olmaya calıstım. He burada yazdıklarımdan oturu kimisi ruhsal problemler yasadıgımı, kimisi ne guzel işte pembe pembe yanaklarla dolaşırsınız falan diye alay edenlerde oluyordu aksine silmiyordum o yorumlarıda. Sonuçta herşey doktorda bitmiyor yani psikiyatriste git teşhis koysun vs böyle bir şey yok. Ben kendimden sonra 10 larca kişiyi ameliyat ettirdim ameliyat olup kurtulmalarına vesile oldum.

    O kişiler ve ben doktora gittiğimizde bunun gayet normal bir durum oldugunu genlerden geldıgını ve duzeltılemeyecegını soyluyorlardı ancak boyle bıseyın mumkun olmadıgına ınanıyordum ve bundan kurtulacagımı bılıyordum sımdı cok sukru hem kendımı kurtardım hem de ister inanın ister inanmayın bir çok arkadaşı kurtardım.


    Yani demek istediğim, googledan arayacaklar bulacaklar, sonra aaa ulan biz şizofrenmişiz diyecekler vs yok boyle bısey. Sadece ortaya atılan bı fıkır ve bızde bu amelıyatı bulana kadar kaç kişi saçma sapan fıkırler atmıstı ortya ancak bu sekılde bır noktada bırlesıldı.

    Yani senin bunu demeye hakkın yok diye birşey diyemezsiniz. Sonuç olarak burası bir forum ve arkadaşta kendi görüşünü söylemiş. Kimseninde aa bu cocuk şizofren dedi diye kendini şizofren hissetmesine gerek yok.

    + olarak bahsettiğim gibi ben doktorlara cokda ınanan biri değilim ve benim yasadıklarımı yaşayanlarla konusursanız bunun nedeninide ogrenebılırsınız. Ozellikle bu psıkolojık durumlarda çok ama çok yetersiz ve bilgisiz doktorlar devlet hastanesınde de ozel de de bunu bı cok doktora bu nedenle gıtmıs bırı olarak soyluyorum. Yani doktor sen x hastasısın dıyor ama bu cok belırgın bırsey degılse ( psikolojik rahatsızlıklar gibi ) doktorun dedıgının dogruluguna ınanmam. Günümüzde internet var ve ben bu rahatsızlıgın tedavısını ıngılızce forum sıtelerını dolasarak buldum burdakı 10 tane doktordansa bır tane sitede yazılan seyler ıse yarıyormus demek ki. Bu nedenle herkesin gorusune saygı duymak zorundayız.

    Bayaga bı uzun oldu, niye bu kadar uzattıgımı bende anlamadım bu yüzden kusura bakmayın.
    Keşke yazdıklarımı anlayarak yorumlasaydınız. Ben fikir paylaşımı yapmayın demedim. İlaç isimleri vermeyin dedim. Bu konuda da haklıyım kesinlikle. Çünkü herkesin bünyesi her ilacı kaldıramaz. Buna doktor karar verir ancak. Doktorlara güvenmeyin gibi bir tutum içine girilmesine de karşıyım. Doktorlarda hata yapabilir. Fakat yinede hepimizden iyi bilirler bu işi.
    Lütfen yazılanları iyice anlamaya çalışın. Çünkü sizin yazdığınız ile bizim dediklerimizin hiç ilgisi yok. Tekrar geçmiş olsun.
  • 15-04-2013, 21:07:51
    #49
    Ben varım Senelerce ne çektim bu yüzden, kaç kere acile gittim hatırlamıyorum.d Ama şimdi alıştım artık. Kendime hakim olabiliyorum. İlaçların bir faydası olmadı bana.
  • 15-04-2013, 21:54:46
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke yazdıklarımı anlayarak yorumlasaydınız. Ben fikir paylaşımı yapmayın demedim. İlaç isimleri vermeyin dedim. Bu konuda da haklıyım kesinlikle. Çünkü herkesin bünyesi her ilacı kaldıramaz. Buna doktor karar verir ancak. Doktorlara güvenmeyin gibi bir tutum içine girilmesine de karşıyım. Doktorlarda hata yapabilir. Fakat yinede hepimizden iyi bilirler bu işi.
    Lütfen yazılanları iyice anlamaya çalışın. Çünkü sizin yazdığınız ile bizim dediklerimizin hiç ilgisi yok. Tekrar geçmiş olsun.
    Hocam ben sizin en iyi bildiğini söylediğiniz doktordan çok daha iyisini bildigime eminim bu konuda. Çünkü 100 lerce insanla tanıstım aynı hastalıgı yasayan ve 10larcası ile de buluştum halada ınternet uzerınden konusuyoruz.

    İlaç önerisi vermeye gelince doğrudur ilaç ismi vermek yanlış olabilir ancak ben bunları yasarken bunları kullanıyordum iyi gelıyordu demek git al sen de kullan demek değildir bence. Tabi bunu sizin tartısmanızın dısında soyluyorum.

    Neyse benim dikkat çekmek istediğim, yani her kendini hasta olduğuna kanaat getiren psikiyatr a gitmeden önce forum sitelerinde ozellıkle yabancı sıtelerde vakıt gecırmelı cunku gıdecegınız doktorlardan cok daha fazlası internette mevcut.
  • 15-04-2013, 22:24:51
    #51
    bu hastalığın tek tedavisi var, o da panik atak konusunda uzmanlaşmış bir psikolog bulmak.
    Psikiyatr'ların verdikleri antidepresanlar çok kötü belki yıllarca o ilaçlarla tedavi olmak zorunda kalacaksınız, ve o ağır kimyasalları kullana kullana asosyal olup afedersiniz mal gibi dolaşacaksınız sürekli.
  • 16-04-2013, 06:09:20
    #52
    Bütün ümidim gençliktedir
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben sizin en iyi bildiğini söylediğiniz doktordan çok daha iyisini bildigime eminim bu konuda. Çünkü 100 lerce insanla tanıstım aynı hastalıgı yasayan ve 10larcası ile de buluştum halada ınternet uzerınden konusuyoruz.

    İlaç önerisi vermeye gelince doğrudur ilaç ismi vermek yanlış olabilir ancak ben bunları yasarken bunları kullanıyordum iyi gelıyordu demek git al sen de kullan demek değildir bence. Tabi bunu sizin tartısmanızın dısında soyluyorum.

    Neyse benim dikkat çekmek istediğim, yani her kendini hasta olduğuna kanaat getiren psikiyatr a gitmeden önce forum sitelerinde ozellıkle yabancı sıtelerde vakıt gecırmelı cunku gıdecegınız doktorlardan cok daha fazlası internette mevcut.
    Geçen hafta kızım doğduğunda, sarılık olduğunu öğrendik. Her ne kadar doktora götürsemde, internettende araştırma yaptım. Bayanların yaptığı yorumları okudum. Ben bilinçli bir insan olduğumdan, söylenenleri sadece okuyorum. Bir kıyaslama yapıyorum. Şunu kullanın, bunu kullanmayın gibi şeyleri ciddiye almıyorum. Sadece durumun ne kadar ciddi olabileceği hakkında bilgiler topluyorum.
    Ama bu yorumları çok önemseyip, orada yazan ilaçları sorgusüz sualsiz kullanan kişilerde vardır. Aslında aynı şeyden bahsediyoruz. İnsanların tecrübelerini yazması çok güzel. Çoğu zamanda çok faydalı oluyor. Ama işin içine ilaç girdimi, riskli sonuçlar doğurabiliyor. Aspirin bile doktor tavsiyesi ile alınmalıysa, varın gerisini siz düşünün.
  • 16-04-2013, 06:46:36
    #53
    En ufak bir şeyde düğmeler patlayacakmış gibi oluyor, sıcak basıyor ve karşımdakilere aşırı derecede zarar verme isteği uyanıyor, onlara veremezsem başka şeylere zarar verip sakinleşebiliyorum. Bendeki olay nedir acaba
  • 18-04-2013, 09:11:56
    #54
    Üyeliği durduruldu
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En ufak bir şeyde düğmeler patlayacakmış gibi oluyor, sıcak basıyor ve karşımdakilere aşırı derecede zarar verme isteği uyanıyor, onlara veremezsem başka şeylere zarar verip sakinleşebiliyorum. Bendeki olay nedir acaba
    Hocam bende çabuk parlardım fakat baktım bu zarar veriyor. Kendimi kontrol etmeyi ögrendim. Sinir stres yapma. Sinirlenecegm! Seylerdn uzak dur. Pskolog varsa gitmelisin iyi oluyor. Kafana takma yaşama güzel bak. İnsanlarla knus sakin ol