• 13-04-2013, 16:25:42
    #37
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu yorumların çok faydasını gördüm.O yüzden öneriyorum bu tür yorumları.O bağımlılık yapmaz diyipte yazdığın mesajı düzenle önce.O ilaçlar yüzünden intihar edeni mi ararsın yoksa xanax bağımlısı olup babaannesinin ilaçlarına saldıranı mı ararsın her şey var.Bende kullanıyorum ilaç 8 senedir.Ben 18. yaşımı o çok biliyor dediğiniz doktorlar yüzünden yatakta geçirdim.Bu tür yorumları okumasaydım şu an ne haldeydim kim bilir.Kendi kendinin doktoru olacaksın bu zamanda.Psikiyatrlar 1 dakikada teşhis koymaya çalışıyorlar çok mu biliyorlar.
    orda yazan tüm ilaçların silinmesi için herkesi tek tek uyardım olumlu dönende var henüz dönüş yapmayanda. yeni nesil antidepresanların hiç biri bağımlılık yapmaz. bağımlılık psikolojik olur.

    eğer sen ilacı kullanman gereken süreden erken bırakıyorsan kendini bağımlı hissedebilirsin bu gayet normal.

    antidepresanlar dozajları düşürülerek bırakılır. o da vücut dengesini bozmamak içindir bağımlılık ile bir alakası yok yani.

    sen diyorsan ki ben kendimin doktorum evet öyle kal. başkalarına doktorluk yapma.
  • 13-04-2013, 16:27:51
    #38
    Vosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orda yazan tüm ilaçların silinmesi için herkesi tek tek uyardım olumlu dönende var henüz dönüş yapmayanda. yeni nesil antidepresanların hiç biri bağımlılık yapmaz. bağımlılık psikolojik olur.

    eğer sen ilacı kullanman gereken süreden erken bırakıyorsan kendini bağımlı hissedebilirsin bu gayet normal.

    antidepresanlar dozajları düşürülerek bırakılır. o da vücut dengesini bozmamak içindir bağımlılık ile bir alakası yok yani.

    sen diyorsan ki ben kendimin doktorum evet öyle kal. başkalarına doktorluk yapma.
    Ben yorum düzenlemiyorum kardeş git moderatöre söyle o silerse siler yoksa ben silmiyoru.9 yıldır ben gereken bilgileri edindim zaten sen bağımlılık yapmadığını zannet öyle bir yapıyor ki aklın durur.Doktorlar kendi ağzıyla bağımlılık yaptığını söylerken sen çok bilmiş edanla bağımlılık yapmaz diyorsun.Bana kızdığın şeyi bir nevi sen yapıyorsun.Benden bu kadar şu an sağlıklıyım doktorlara güvenmediğim için
  • 13-04-2013, 16:29:29
    #39
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yorum düzenlemiyorum kardeş git moderatöre söyle o silerse siler yoksa ben silmiyoru.9 yıldır ben gereken bilgileri edindim zaten sen bağımlılık yapmadığını zannet öyle bir yapıyor ki aklın durur.Doktorlar kendi ağzıyla bağımlılık yaptığını söylerken sen çok bilmiş edanla bağımlılık yapmaz diyorsun.Bana kızdığın şeyi bir nevi sen yapıyorsun.Benden bu kadar şu an sağlıklıyım doktorlara güvenmediğim için
    verdiğin tepkilerden ne kadar sağlıklı bir psikolojin olduğu belli oluyor zaten
  • 13-04-2013, 16:29:53
    #40
    Vosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğin tepkilerden ne kadar sağlıklı bir psikolojin olduğu belli oluyor zaten
    Adamına göre
  • 13-04-2013, 16:33:03
    #41
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamına göre
    yanlış anlama beni. yaşının verdiği bir tecrübe illa ki vardır fakat
    yine efendi efendi söylüyorum. yazdığın şeyden alınacak binlerce kişi tanıyorum.
    yapmanı istediğim sadece şizofreni olabilir doktora git yerine kısa süre içersinde doktora gitmeni tavsiye ederim yazmak. o kişi doktora gideceği sürede sürekli şizofreni ile ilgili yazılar araştıracak kendini şizofreni sanacak. sen kişisinin en ufak bir belirtisinden kişiye şizofreni teşhisi koymaya meyilleniyorsun bunu yapma. bak psikolojik sağlığı yerinde olmayan insanlar kendilerine teşhis konulmasını çok sever. sürekli araştırır ve üzerinde durur. henüz bozulmamış bir psikolojileri varsa bile sayenizde bozulabilir. bunu yapmayın bu vebale girmeyin
  • 13-04-2013, 16:34:24
    #42
    Vosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlama beni. yaşının verdiği bir tecrübe illa ki vardır fakat
    yine efendi efendi söylüyorum. yazdığın şeyden alınacak binlerce kişi tanıyorum.
    yapmanı istediğim sadece şizofreni olabilir doktora git yerine kısa süre içersinde doktora gitmeni tavsiye ederim yazmak. o kişi doktora gideceği sürede sürekli şizofreni ile ilgili yazılar araştıracak kendini şizofreni sanacak. sen kişisinin en ufak bir belirtisinden kişiye şizofreni teşhisi koymaya meyilleniyorsun bunu yapma. bak psikolojik sağlığı yerinde olmayan insanlar kendilerine teşhis konulmasını çok sever. sürekli araştırır ve üzerinde durur. henüz bozulmamış bir psikolojileri varsa bile sayenizde bozulabilir. bunu yapmayın bu vebale girmeyin
    Kardeş git moderatöre ya haddini bilseydin adam gibi silebilirdim ama çapını aştın sen.İnsanları bu kadar düşünme polyanna mısın sen.Ben kendimden büyüklerimden akıl almayı severim bana akıl verecek seviyede değilsin.
  • 13-04-2013, 16:37:45
    #43
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş git moderatöre ya haddini bilseydin adam gibi silebilirdim ama çapını aştın sen.İnsanları bu kadar düşünme polyanna mısın sen.Ben kendimden büyüklerimden akıl almayı severim bana akıl verecek seviyede değilsin.
    haddimi bildirmekten bahsediyorsun deÄŸil mi?

    http://j1304.hizliresim.com/18/f/m19hf.png

    ilk attığım mesajı okur musun en ufak bir saygısızlık var mı?

    "psikolojik sıkıntı yaşayan insanlara bir teşhis ismi vermeniz kişi üzerinde büyük hasarlara yol açabilir. lütfen yazınızı düzenleyiniz."

    eğer sen bu mesajda haddimi aştığımı düşünüyorsan ben sana daha cevap yazmıyorum.

    sen önce öz güven meseleni bir aş ondan sonra sağlam bir psikiyatra git. bak görüldüğü üzere ben sana teşhis koymuyorum sadece doktora yönlendiriyorum. hadi hayırlı günler sana.
  • 13-04-2013, 23:09:57
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı yaptım ; adam güzel açıklamış.

    Panik ataklık durumu şeytanın insanı vesvese ile karışık düşüncelere ve korkulara yöneltmesidir, kişi eğer kendini bu düşüncelere ve korkulara kaptırıp budüşünceleri kafasından savmazsa bir kısır döngüye girer. ilaçlar sadece vücudu gevşetir başka hiçbir işe yaramaz kişi kendini gevşetmeyi öğrenirse onada gerek kalmaz bu konuda telkin çok önemli telkin yanlış düşüncelerin doğru ve iyi düşüncelerle yenilmesidir özellikle dua ve ibadet insanı korur...en büyük önerim ise Kuran meali okumak Allah kişiyi bilinçli bir insan yapıcaktır.

    Birde duası vardı beyler bir araştırın isterseniz.
  • 14-04-2013, 07:02:15
    #45
    Bütün ümidim gençliktedir
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş git moderatöre ya haddini bilseydin adam gibi silebilirdim ama çapını aştın sen.İnsanları bu kadar düşünme polyanna mısın sen.Ben kendimden büyüklerimden akıl almayı severim bana akıl verecek seviyede değilsin.
    Bende bir büyüğün olarak sana bir öneride bulunayım o halde kardeşim. Önce sakin olmayı dene. Sonrasında yazılanları iyice anlamadan yorumda bulunmamayı dene. Sonra, birini kırmanın ne kadar kötü birşey olduğunu anlayarak, insanları kırmamaya çalış. Daha sonra, vereceğin tavsiyelerle bazı arkadaşların yanlış yönlenebileceğini düşün.
    Vosvos kardeşim aslında güzel bir konuya değinmiş. İlaç isimleri verilmesine bende çok karşıyım. Çünkü zamanımızda insanlar, doktora gitmek yerine Google'a sorunlarını yazıyorlar. Yanlış bilgiler, yanlış tedavilere ve telafisi olmayacak sonuçlara neden olabilir. Tecrübelerinizi paylaşın. Ama " Doktorlara güvenmeyin, şu ilacı kullanın yada ilaç kullanmayın " gibi kesin ifadelerden kaçınalım. Allah herkese şifa versin.