Vosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orda yazan tüm ilaçların silinmesi için herkesi tek tek uyardım olumlu dönende var henüz dönüş yapmayanda. yeni nesil antidepresanların hiç biri bağımlılık yapmaz. bağımlılık psikolojik olur.

eğer sen ilacı kullanman gereken süreden erken bırakıyorsan kendini bağımlı hissedebilirsin bu gayet normal.

antidepresanlar dozajları düşürülerek bırakılır. o da vücut dengesini bozmamak içindir bağımlılık ile bir alakası yok yani.

sen diyorsan ki ben kendimin doktorum evet öyle kal. başkalarına doktorluk yapma.
Ben yorum düzenlemiyorum kardeş git moderatöre söyle o silerse siler yoksa ben silmiyoru.9 yıldır ben gereken bilgileri edindim zaten sen bağımlılık yapmadığını zannet öyle bir yapıyor ki aklın durur.Doktorlar kendi ağzıyla bağımlılık yaptığını söylerken sen çok bilmiş edanla bağımlılık yapmaz diyorsun.Bana kızdığın şeyi bir nevi sen yapıyorsun.Benden bu kadar şu an sağlıklıyım doktorlara güvenmediğim için