Kardeş git moderatöre ya haddini bilseydin adam gibi silebilirdim ama çapını aştın sen.İnsanları bu kadar düşünme polyanna mısın sen.Ben kendimden büyüklerimden akıl almayı severim bana akıl verecek seviyede değilsin.
haddimi bildirmekten bahsediyorsun değil mi?
http://j1304.hizliresim.com/18/f/m19hf.png
ilk attığım mesajı okur musun en ufak bir saygısızlık var mı?
"psikolojik sıkıntı yaşayan insanlara bir teşhis ismi vermeniz kişi üzerinde büyük hasarlara yol açabilir. lütfen yazınızı düzenleyiniz."
eğer sen bu mesajda haddimi aştığımı düşünüyorsan ben sana daha cevap yazmıyorum.
sen önce öz güven meseleni bir aş ondan sonra sağlam bir psikiyatra git. bak görüldüğü üzere ben sana teşhis koymuyorum sadece doktora yönlendiriyorum. hadi hayırlı günler sana.