English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu yorumların çok faydasını gördüm.O yüzden öneriyorum bu tür yorumları.O bağımlılık yapmaz diyipte yazdığın mesajı düzenle önce.O ilaçlar yüzünden intihar edeni mi ararsın yoksa xanax bağımlısı olup babaannesinin ilaçlarına saldıranı mı ararsın her şey var.Bende kullanıyorum ilaç 8 senedir.Ben 18. yaşımı o çok biliyor dediğiniz doktorlar yüzünden yatakta geçirdim.Bu tür yorumları okumasaydım şu an ne haldeydim kim bilir.Kendi kendinin doktoru olacaksın bu zamanda.Psikiyatrlar 1 dakikada teşhis koymaya çalışıyorlar çok mu biliyorlar.
orda yazan tüm ilaçların silinmesi için herkesi tek tek uyardım olumlu dönende var henüz dönüş yapmayanda. yeni nesil antidepresanların hiç biri bağımlılık yapmaz. bağımlılık psikolojik olur.

eğer sen ilacı kullanman gereken süreden erken bırakıyorsan kendini bağımlı hissedebilirsin bu gayet normal.

antidepresanlar dozajları düşürülerek bırakılır. o da vücut dengesini bozmamak içindir bağımlılık ile bir alakası yok yani.

sen diyorsan ki ben kendimin doktorum evet öyle kal. başkalarına doktorluk yapma.