Adamına göre
yanlış anlama beni. yaşının verdiği bir tecrübe illa ki vardır fakat
yine efendi efendi söylüyorum. yazdığın şeyden alınacak binlerce kişi tanıyorum.
yapmanı istediğim sadece şizofreni olabilir doktora git yerine kısa süre içersinde doktora gitmeni tavsiye ederim yazmak. o kişi doktora gideceği sürede sürekli şizofreni ile ilgili yazılar araştıracak kendini şizofreni sanacak. sen kişisinin en ufak bir belirtisinden kişiye şizofreni teşhisi koymaya meyilleniyorsun bunu yapma. bak psikolojik sağlığı yerinde olmayan insanlar kendilerine teşhis konulmasını çok sever. sürekli araştırır ve üzerinde durur. henüz bozulmamış bir psikolojileri varsa bile sayenizde bozulabilir. bunu yapmayın bu vebale girmeyin