Alıntı yaptım ; adam güzel açıklamış.

Panik ataklık durumu şeytanın insanı vesvese ile karışık düşüncelere ve korkulara yöneltmesidir, kişi eğer kendini bu düşüncelere ve korkulara kaptırıp budüşünceleri kafasından savmazsa bir kısır döngüye girer. ilaçlar sadece vücudu gevşetir başka hiçbir işe yaramaz kişi kendini gevşetmeyi öğrenirse onada gerek kalmaz bu konuda telkin çok önemli telkin yanlış düşüncelerin doğru ve iyi düşüncelerle yenilmesidir özellikle dua ve ibadet insanı korur...en büyük önerim ise Kuran meali okumak Allah kişiyi bilinçli bir insan yapıcaktır.

Birde duası vardı beyler bir araştırın isterseniz.