En ufak bir şeyde düğmeler patlayacakmış gibi oluyor, sıcak basıyor ve karşımdakilere aşırı derecede zarar verme isteği uyanıyor, onlara veremezsem başka şeylere zarar verip sakinleşebiliyorum. Bendeki olay nedir acaba

Hocam bende çabuk parlardım fakat baktım bu zarar veriyor. Kendimi kontrol etmeyi ögrendim. Sinir stres yapma. Sinirlenecegm! Seylerdn uzak dur. Pskolog varsa gitmelisin iyi oluyor. Kafana takma yaşama güzel bak. İnsanlarla knus sakin ol