Konu
Panik Atak Hastalığı Olan Var mı ?
15-04-2013, 21:07:51
#49
muhammed
Ben varım
Senelerce ne çektim bu yüzden, kaç kere acile gittim hatırlamıyorum.d Ama şimdi alıştım artık. Kendime hakim olabiliyorum. İlaçların bir faydası olmadı bana.