bu hastalığın tek tedavisi var, o da panik atak konusunda uzmanlaşmış bir psikolog bulmak.
Psikiyatr'ların verdikleri antidepresanlar çok kötü belki yıllarca o ilaçlarla tedavi olmak zorunda kalacaksınız, ve o ağır kimyasalları kullana kullana asosyal olup afedersiniz mal gibi dolaşacaksınız sürekli.