• 19-03-2013, 09:53:15
    #1
    İyi Günler Arkadaşlar Yakın zamanda Honda Cbr 125 R Almayı Düşünüyorum.

    Model Olarak 2012 Tercih Edeceğim.

    Bilgisi Olan Daha Önce Kullanan Varmıdır. Yorumlarınız Almak İsterim.

  • 19-03-2013, 10:42:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı ve sağlıklı günler hocam.

    Honda CBR 2009 da almayı düşünmüştüm bir kaç defa kaza yapınca motora binmemeye tövbe ettim.

    Honda CBR 125 r. Güzel bir motordur, sağlam olduğunu da biliyorum. Vazgeçemediğim bir motordur.

    Eğer alacaksan ben şahsen öneriyorum. Tabi bu benim görüşüm hocam, en önemlisi Allah kaza bela vermesin
  • 19-03-2013, 10:51:05
    #3
    WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı ve sağlıklı günler hocam.

    Honda CBR 2009 da almayı düşünmüştüm bir kaç defa kaza yapınca motora binmemeye tövbe ettim.

    Honda CBR 125 r. Güzel bir motordur, sağlam olduğunu da biliyorum. Vazgeçemediğim bir motordur.

    Eğer alacaksan ben şahsen öneriyorum. Tabi bu benim görüşüm hocam, en önemlisi Allah kaza bela vermesin
    Teşekkur Ederim Kışın Başında Alacaktım Arabada Giderken Önümde Motor Kazası Oldu Ölümlü Anca Beni 6 Ay Frenledi Ben Motor alıp Onun Zevkinin Yaşayacağım Tutku Benimkisi
  • 19-03-2013, 10:55:25
    #4
    Kurumsal PLUS
    cbr 1000 rr alacaktım. Ciddi ciddi kafaya koymuştum hatta. Gel gelelim git gide soğudum motordan. En sonunda gittim bi araba aldım Tabi ileride ekonomik durumlar el verirse bir adette motor almayı düşünüyorum. Lakin devamlı binilecekse araba gibisi yok. Motora daha çok hobi olarak binilmeli diye düşünüyorum

    Eğer alacaksanız şimdiden hayırlı olsun. En önemlisi kazasız belasız binersiniz inşallah.
  • 19-03-2013, 11:22:04
    #5
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cbr 1000 rr alacaktım. Ciddi ciddi kafaya koymuştum hatta. Gel gelelim git gide soğudum motordan. En sonunda gittim bi araba aldım Tabi ileride ekonomik durumlar el verirse bir adette motor almayı düşünüyorum. Lakin devamlı binilecekse araba gibisi yok. Motora daha çok hobi olarak binilmeli diye düşünüyorum

    Eğer alacaksanız şimdiden hayırlı olsun. En önemlisi kazasız belasız binersiniz inşallah.
    araba Var Hemde Bi Kendi Arabam Bir Şirketin Arabası ama Motor Zevk benim için Heves Teşekkurler Yorum için.
  • 19-03-2013, 11:24:42
    #6
    qLd
    Misafir
    cbr 125r yeni kasa yani 2012 alıcaksanız öneririm, görünüm olarakta güzel , marka zaten konuşmaya gerek yok. rahatlık bakımından çok rahat bir motor. bizim grupta 4-5 tane var çok memnunlar.

    birde 2011 model, yeni kasa repsol turuncu gri var. çok güzel bir motor bulabilirseniz onu öneririm
  • 19-03-2013, 11:26:26
    #7
    Bence CBR250 almanız daha mantıklı olacaktır..

    2012 CBR 125 - 6000/6500TL Piyasası
    2011 CBR 250 - 8000TL Piyasası

    CBR125'i biraz bisiklete benzetiyorlar insanın altında ufak kalıyor motor.. CBR 250 gayet güzel..
  • 19-03-2013, 11:28:08
    #8
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence CBR250 almanız daha mantıklı olacaktır..

    2012 CBR 125 - 6000/6500TL Piyasası
    2011 CBR 250 - 8000TL Piyasası

    CBR125'i biraz bisiklete benzetiyorlar insanın altında ufak kalıyor motor.. CBR 250 gayet güzel..
    168 Boy 62 Kg İle 250 Büyük Gelir Diyor Korkuyorum Hocam 125 Tam Benlik Gibi geliyor Bana İçime O Siniyor.
  • 19-03-2013, 11:33:45
    #9
    qLd
    Misafir
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence CBR250 almanız daha mantıklı olacaktır..

    2012 CBR 125 - 6000/6500TL Piyasası
    2011 CBR 250 - 8000TL Piyasası

    CBR125'i biraz bisiklete benzetiyorlar insanın altında ufak kalıyor motor.. CBR 250 gayet güzel..
    kasaları neredeyse aynı :s

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...18544409/detay

    dediğim motor bu, cbr 125 öneririm, eğer 125 yetmez derseniz hyosung gt250r var, 5-7 arası 2006-2007 model bulabilirsiniz. bi çok kişi bilgisi olmadığı için bu motoru önermeyebilir, ama sağlam bir motordur. ve racing e başlangıç için seçilebilecek bir motordur.