Model Olarak 2012 Tercih Edeceğim.
Bilgisi Olan Daha Önce Kullanan Varmıdır. Yorumlarınız Almak İsterim.
19
●29.730
Tutku Benimkisi
Tabi ileride ekonomik durumlar el verirse bir adette motor almayı düşünüyorum. Lakin devamlı binilecekse araba gibisi yok. Motora daha çok hobi olarak binilmeli diye düşünüyorum 
Teşekkurler Yorum için.
62 Kg İle 250 Büyük Gelir Diyor Korkuyorum Hocam 125 Tam Benlik Gibi geliyor Bana İçime O Siniyor.