cbr 1000 rr alacaktım. Ciddi ciddi kafaya koymuştum hatta. Gel gelelim git gide soğudum motordan. En sonunda gittim bi araba aldım

Tabi ileride ekonomik durumlar el verirse bir adette motor almayı düşünüyorum. Lakin devamlı binilecekse araba gibisi yok. Motora daha çok hobi olarak binilmeli diye düşünüyorum
Eğer alacaksanız şimdiden hayırlı olsun. En önemlisi kazasız belasız binersiniz inşallah.
araba Var Hemde Bi Kendi Arabam Bir Şirketin Arabası ama Motor Zevk benim için Heves

Teşekkurler Yorum için.