cbr 125r yeni kasa yani 2012 alıcaksanız öneririm, görünüm olarakta güzel , marka zaten konuşmaya gerek yok. rahatlık bakımından çok rahat bir motor. bizim grupta 4-5 tane var çok memnunlar.
birde 2011 model, yeni kasa repsol turuncu gri var. çok güzel bir motor bulabilirseniz onu öneririm