WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı ve sağlıklı günler hocam.

Honda CBR 2009 da almayı düşünmüştüm bir kaç defa kaza yapınca motora binmemeye tövbe ettim.

Honda CBR 125 r. Güzel bir motordur, sağlam olduğunu da biliyorum. Vazgeçemediğim bir motordur.

Eğer alacaksan ben şahsen öneriyorum. Tabi bu benim görüşüm hocam, en önemlisi Allah kaza bela vermesin
Teşekkur Ederim Kışın Başında Alacaktım Arabada Giderken Önümde Motor Kazası Oldu Ölümlü Anca Beni 6 Ay Frenledi Ben Motor alıp Onun Zevkinin Yaşayacağım Tutku Benimkisi