• 19-03-2013, 12:00:01
    #10
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kasaları neredeyse aynı :s

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...18544409/detay

    dediğim motor bu, cbr 125 öneririm, eğer 125 yetmez derseniz hyosung gt250r var, 5-7 arası 2006-2007 model bulabilirsiniz. bi çok kişi bilgisi olmadığı için bu motoru önermeyebilir, ama sağlam bir motordur. ve racing e başlangıç için seçilebilecek bir motordur.
    2012 den sonra değişti kasaları daha Şehvetli Bir biçime girdi Fakat Bu Rapsol Modeli 2012 ile aynı Ama Pek Bulunmuyor Beyaz 2012 modeli aynı fiyata bulabiliyoruz
  • 19-03-2013, 12:02:33
    #11
    qLd
    Misafir
    OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 den sonra değişti kasaları daha Şehvetli Bir biçime girdi Fakat Bu Rapsol Modeli 2012 ile aynı Ama Pek Bulunmuyor Beyaz 2012 modeli aynı fiyata bulabiliyoruz
    zaten repsol 2012 üretilmedi diye biliyorum, ama 2012 kasa ile aynı pek hatta hiç fark yok aralarında, yaz sonuna doğru problemleri çözüp para biriktirebilmiş olursam bende cbr125r yada hyosung gt250r düşünüyorum
  • 19-03-2013, 18:14:34
    #12
    Scooter'im vardı sattım şimdi cbr 125 ile yamaha yzfr125 arasındayım. Ay sonuna yzf r125 alacağım büyük bi ihtimal. CBR'dan daha pahalı fakat makyaj konusunda bin çeker, motor konusunda aşağı yukarı 2 beygirlik fark var. Daha önce motosiklet tecrüben yoksa cbr al varsa düşünmeden yzf r125 al..

  • 19-03-2013, 19:21:48
    #13
    qLd
    Misafir
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scooter'im vardı sattım şimdi cbr 125 ile yamaha yzfr125 arasındayım. Ay sonuna yzf r125 alacağım büyük bi ihtimal. CBR'dan daha pahalı fakat makyaj konusunda bin çeker, motor konusunda aşağı yukarı 2 beygirlik fark var. Daha önce motosiklet tecrüben yoksa cbr al varsa düşünmeden yzf r125 al..

    yzf r125 dersen işin rengi değişir geçenlerde bir arkadaş sattı 5400 e , param olsaydı kaçırmazdım görünüm olarak şahane , kullanım açısındanda çok güzel bir motor, tavsiye ederim.





    buda benden bi görünüm yzf r125 ile

    konuyu açan abi, eğer bütçeni yükseltebilirsen ve cbr125 mi yzf r125 mi dersen,,, tabi ki yamaha yzf r125 derim
  • 20-03-2013, 15:44:07
    #14
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yzf r125 dersen işin rengi değişir geçenlerde bir arkadaş sattı 5400 e , param olsaydı kaçırmazdım görünüm olarak şahane , kullanım açısındanda çok güzel bir motor, tavsiye ederim.


    buda benden bi görünüm yzf r125 ile

    konuyu açan abi, eğer bütçeni yükseltebilirsen ve cbr125 mi yzf r125 mi dersen,,, tabi ki yamaha yzf r125 derim
    5400'e yzf r125 satıldı ve sen almadın mı, git kafanı taşla ez hocam Ben temiz 7'ye bulsam balıklama atıcam.. Alan arkadaş fikrini değiştirir satmaya karar verirse direkt bana ulaş hocam
  • 20-03-2013, 16:02:02
    #15
    qLd
    Misafir
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5400'e yzf r125 satıldı ve sen almadın mı, git kafanı taşla ez hocam Ben temiz 7'ye bulsam balıklama atıcam.. Alan arkadaş fikrini değiştirir satmaya karar verirse direkt bana ulaş hocam
    maddi durumlar el vermedi yoksa kaçırmazdım resimdeki yzfr125 satıldı 5400 e
  • 20-03-2013, 16:06:48
    #16
    Güzel motor'muş, bende tekrar bi makine almayi düşünüyorum fakat sanırım aile için'de kullanmak amacıyla araba daha ağır basıcak..
  • 20-03-2013, 16:10:14
    #17
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maddi durumlar el vermedi yoksa kaçırmazdım resimdeki yzfr125 satıldı 5400 e
    Ben bu gidişle 0 alıcam mecbur internetteki ilanlar 0'a yakın fiyatta az daha verir 0 alırım diye düşünüyorum.. Resimdeki 2010 model veya aşağısı değil mi ?
  • 20-03-2013, 16:14:49
    #18
    qLd
    Misafir
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu gidişle 0 alıcam mecbur internetteki ilanlar 0'a yakın fiyatta az daha verir 0 alırım diye düşünüyorum.. Resimdeki 2010 model veya aşağısı değil mi ?
    kaç model onu hatırlamıyorum da 2009-2011 arası olması gerek, ben bunu kaçırdığıma çok üzülüyorum, param olsaydıda alsaydım, kullanım bakımından olsun görünüş olarak olsun çok güzel bi motosiklet bence. sıfır almak bencede daha mantıklı