qLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
19
●29.730
geçenlerde bir arkadaş sattı 5400 e , param olsaydı kaçırmazdım
görünüm olarak şahane , kullanım açısındanda çok güzel bir motor, tavsiye ederim.


Ben temiz 7'ye bulsam balıklama atıcam.. Alan arkadaş fikrini değiştirir satmaya karar verirse direkt bana ulaş hocam
yoksa kaçırmazdım
resimdeki yzfr125 satıldı 5400 e