Ben bu gidişle 0 alıcam mecbur internetteki ilanlar 0'a yakın fiyatta az daha verir 0 alırım diye düşünüyorum.. Resimdeki 2010 model veya aşağısı değil mi ?
kaç model onu hatırlamıyorum da 2009-2011 arası olması gerek, ben bunu kaçırdığıma çok üzülüyorum, param olsaydıda alsaydım, kullanım bakımından olsun görünüş olarak olsun çok güzel bi motosiklet bence. sıfır almak bencede daha mantıklı