qLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayrıca selesi yüksek kısa boylular için değil o.
19
●29.730
Ayrıca selesi yüksek kısa boylular için değil o.
ilk oturduğunda biraz rahatsız edici gibi geliyor, ama kullanmaya başladıktan sonra biraz yol gittikten sonra rahat olduğunu görüyorsun