Kullanım açısından rahat değil kesinlikle bi kaç test ettim, cbr çok daha rahat nedeni ise tam bi racing oturuşunun olması. Yeni başlayanlar için üretilmiş bi motor fakat yeni başlayan adam motosiklete o şekilde oturup kullanması çok tehlikeli yere yapışır

Ayrıca selesi yüksek kısa boylular için değil o.
boyum 1.90 bana uygun

ilk oturduğunda biraz rahatsız edici gibi geliyor, ama kullanmaya başladıktan sonra biraz yol gittikten sonra rahat olduğunu görüyorsun