kaç model onu hatırlamıyorum da 2009-2011 arası olması gerek, ben bunu kaçırdığıma çok üzülüyorum, param olsaydıda alsaydım, kullanım bakımından olsun görünüş olarak olsun çok güzel bi motosiklet bence. sıfır almak bencede daha mantıklı
Kullanım açısından rahat değil kesinlikle bi kaç test ettim, cbr çok daha rahat nedeni ise tam bi racing oturuşunun olması. Yeni başlayanlar için üretilmiş bi motor fakat yeni başlayan adam motosiklete o şekilde oturup kullanması çok tehlikeli yere yapışır

Ayrıca selesi yüksek kısa boylular için değil o.