hayırlı ve sağlıklı günler hocam.
Honda CBR 2009 da almayı düşünmüştüm bir kaç defa kaza yapınca motora binmemeye tövbe ettim.
Honda CBR 125 r. Güzel bir motordur, sağlam olduğunu da biliyorum. Vazgeçemediğim bir motordur.
Eğer alacaksan ben şahsen öneriyorum. Tabi bu benim görüşüm hocam, en önemlisi Allah kaza bela vermesin