• 21-11-2009, 23:33:27
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hostçu arkadaşlar alınmasınlar fakat bana pek güven vermediler. Bir ara hosting alacaktım ama 3 gün süreli hosting denemesinin neredeyse 2 günü kapalı geçmişti. Tabii uzun süreli çalışmadığımdan pek bilgim yok.
  • 22-11-2009, 16:43:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    dbmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 haftadır bir lisans olayını çözemeyen. Msn de yakalayıp her yazdıgımda "yarın öğleden sonra hallolacak" diyen bir firma (!) nasıl bilirsiniz sorusuna. kesinlikle tavsiye edemeyecegim bir yer.

    Beyefendi iletişim halinde olmak sadece msn üzerinden yazmak değildir. Bizim yerimizde olsaydınız bunu anlardınız.

    1- Msn açtığım bilgisayar ya çöküyor yada 1 saat kendine gelmiyor.
    2- Bayilikteki sıkıntılarımız yüzünden directadmin sorunu bayabir uzattı ve ödemesi yapılan hesaba gereksiz yere bir daha ödeme istediler ve bu durumda biz haklıydık yabancı oldukları için kendileri bize anlayış göstermediler ve tekrar ödeme yapın öyle açalım dediler. Bu gün sabah ödeme yapıldı ve yarına aktif olucak.
    3- İletişim sadece msn'den ibaret değildir. Mail , cep , ofis , ticket ( site üzerinden 1 yerden ticket açabiliyorsunuz. Olmadı posta at ne diyelim. Sizin anlayışına kalmış.
  • 22-11-2009, 16:48:07
    #21
    Üyeliği durduruldu
    garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostçu arkadaşlar alınmasınlar fakat bana pek güven vermediler. Bir ara hosting alacaktım ama 3 gün süreli hosting denemesinin neredeyse 2 günü kapalı geçmişti. Tabii uzun süreli çalışmadığımdan pek bilgim yok.

    Size şimdi ulaşıyorum.

    1- İnsanlık yaptım size 2 hafta sesimi çıkartmadım.
    2- Mail gitmiyor dediniz beraber denedik kendi kullandığım hesaba mailler geldi ve bana halen gelmiyor dediniz buda bana şüphe uyandırdı.
    3- Devlet memuruyum ödeme de sıkıntı çekmezsiniz dediniz. Cuma günü sizi aradığımda mail gitmiyor dediniz ki bu imkansız kullandığınız yazılımdan kaynaklı olduğunu ve % 100 olduğunu belirttim onada sesimi çıkartmadım..
    4- Bana ulaşın dedim size bir problem olursa ve bana dedinizki birine ulaştım size belirteceğini söylediniz. Sizede izah edeyim iletişim de sadece telden ibaret değildir, sorumluluk sahibi biri iseniz bana mail & msn & ticket üzerindende haber verebilirdiniz.

    Not : Bu kadar insanlığımız karşısında güvenilir olmayan bizmi olduk hatırlarsanız size telefonda 15 günlük ücretin lafını yapmadığımıda söyledim helal beyefnedi size...
  • 22-11-2009, 23:10:03
    #22
    Üyeliği durduruldu
    abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size şimdi ulaşıyorum.

    1- İnsanlık yaptım size 2 hafta sesimi çıkartmadım.
    2- Mail gitmiyor dediniz beraber denedik kendi kullandığım hesaba mailler geldi ve bana halen gelmiyor dediniz buda bana şüphe uyandırdı.
    3- Devlet memuruyum ödeme de sıkıntı çekmezsiniz dediniz. Cuma günü sizi aradığımda mail gitmiyor dediniz ki bu imkansız kullandığınız yazılımdan kaynaklı olduğunu ve % 100 olduğunu belirttim onada sesimi çıkartmadım..
    4- Bana ulaşın dedim size bir problem olursa ve bana dedinizki birine ulaştım size belirteceğini söylediniz. Sizede izah edeyim iletişim de sadece telden ibaret değildir, sorumluluk sahibi biri iseniz bana mail & msn & ticket üzerindende haber verebilirdiniz.

    Not : Bu kadar insanlığımız karşısında güvenilir olmayan bizmi olduk hatırlarsanız size telefonda 15 günlük ücretin lafını yapmadığımıda söyledim helal beyefnedi size...
    15 günlük ücret mi? Ben mi devlet memuruyum dedim? Ben mi mail gitmiyor dedim? Siz önce şu unutkanlığınızı giderin bence.

    Öğrenciyim, hostinginizi sadece 3 gün kullandım ve bunun 2 gününde kapalıydı. Söylediklerinizin hiçbirini de demedim size!

    Fazla söze gerek yok: I-traderleriniz her şeyi anlatıyor.
  • 22-11-2009, 23:47:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlarınız bir müşterimi andırdı özür dilerim. Öğrenciyim diyorsun durumu aç e konuyu baltala ona göre cevab ericem neler oldu bitti hatırlamıyorum.
  • 24-11-2009, 18:22:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız bir müşterimi andırdı özür dilerim. Öğrenciyim diyorsun durumu aç e konuyu baltala ona göre cevab ericem neler oldu bitti hatırlamıyorum.
    Ben bu saatten sonra kalkıp 20 liralık hosting için şikayet başlığı açmayı düşünmüyorum. Hosting şirket(!)iniz hakkında tek bildiğim şey hizmet kalitesinin kocaman bir 0 olduğudur. Daha fazla tartışmaya girmeyeceğim sizinle. Nazik bir dille ne mal olduğunuzu açıklamaya çalıştım fakat görünen o ki bunu hakedecek kalitede değilsiniz. Şimdi açık açık belirtiyorum, VbGrup adıyla hosting satışı yapan bu insanlara, hostinglerine hiçbir şekilde güvenmeyiniz. Daha önce de belittiğim gibi, 3 günlük deneme süresinin 2 günü kapalı kaldı sitelerim, gerisini siz tahmin edin.

    Garintsi!
  • 29-11-2009, 16:23:35
    #25
    Aylar oldu MSN de yoksunuz, iletişim kuramıyorum. Sorun nedir acaba?

    Direckadmin lisansınız bitmiş giremiyorum vede dünden itibaren Host kapalı.

    Pm olarakta bildirdim..
  • 30-11-2009, 12:59:10
    #26
    KRMVC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylar oldu MSN de yoksunuz, iletişim kuramıyorum. Sorun nedir acaba?

    Direckadmin lisansınız bitmiş giremiyorum vede dünden itibaren Host kapalı.

    Pm olarakta bildirdim..
    Aynı problemi yaşıyorum ve 1 aydır ulaşamıyorum ne zaman ilgileneceksiniz barış bey ???
  • 30-11-2009, 18:45:45
    #27
    Direct Admin lisansım bitmiş aynen. Ve site için yedek felan alamıyorum. Geldiğinizde bu olayla ilgilenirseniz sevinirim...