Yorumlarınız bir müşterimi andırdı özür dilerim. Öğrenciyim diyorsun durumu aç e konuyu baltala ona göre cevab ericem neler oldu bitti hatırlamıyorum.
Ben bu saatten sonra kalkıp 20 liralık hosting için şikayet başlığı açmayı düşünmüyorum. Hosting şirket(!)iniz hakkında tek bildiğim şey hizmet kalitesinin kocaman bir 0 olduğudur. Daha fazla tartışmaya girmeyeceğim sizinle. Nazik bir dille ne mal olduğunuzu açıklamaya çalıştım fakat görünen o ki bunu hakedecek kalitede değilsiniz. Şimdi açık açık belirtiyorum, VbGrup adıyla hosting satışı yapan bu insanlara, hostinglerine hiçbir şekilde güvenmeyiniz. Daha önce de belittiğim gibi, 3 günlük deneme süresinin 2 günü kapalı kaldı sitelerim, gerisini siz tahmin edin.
Garintsi!