KRMVC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylar oldu MSN de yoksunuz, iletişim kuramıyorum. Sorun nedir acaba?

Direckadmin lisansınız bitmiş giremiyorum vede dünden itibaren Host kapalı.

Pm olarakta bildirdim..
Aynı problemi yaşıyorum ve 1 aydır ulaşamıyorum ne zaman ilgileneceksiniz barış bey ???