Aylar oldu MSN de yoksunuz, iletişim kuramıyorum. Sorun nedir acaba?
Direckadmin lisansınız bitmiş giremiyorum vede dünden itibaren Host kapalı.
Pm olarakta bildirdim..
Aynı problemi yaşıyorum ve 1 aydır ulaşamıyorum ne zaman ilgileneceksiniz barış bey ???