• 19-06-2009, 01:12:35
    #10
    google a doğan maner yazınca adamın yaptıklarının %0.1 i çkıyo ztn ortaya
  • 19-06-2009, 01:15:17
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HeLL1993 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google a doğan maner yazınca adamın yaptıklarının %0.1 i çkıyo ztn ortaya
    Google' da bile meshur olmus iste
  • 19-06-2009, 01:16:31
    #12
    neyse sohbet yeri gibi oldu sanki burası yanlış anlaşılmasın iyi geceler Allah herkesi HDD Servers dan korusun inşallah
  • 19-06-2009, 16:08:31
    #13
    pek yorum yok ama ben güvendim arkadaşa
  • 19-06-2009, 17:08:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle HDD Servers konusunda gecmis olsun.
    abarko nickli arkadasin mesajlarini okuyoruz forumda olumsuz bir yanini görmedim sahsen.
    Yorumun için teşekkür ederim , Eser bey.

    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi bir arkadaşımızdır kendiyle bilgi alışverişinde bulunduk bir aralar
    Teşekkürler beyfendi sağolun.
  • 27-10-2009, 04:08:05
    #15
    Konuyu hortlatalım, host alacak kişiler dikkat etsin..

    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1059695582

    Bu başlıktan faydalanabilirsiniz, dikkat ediniz.
  • 27-10-2009, 08:18:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Eser bey ve Şahin bey böyle bir üç kağitciyi hala savunuyorsunuz brawo..

    Host alacak arkadaşlar dikkatli olun bu adam katiksiz üçkağitci.

    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1059695582

    Burayi okuyun ister alin ister almayin.
  • 21-11-2009, 23:13:10
    #17
    3 haftadır bir lisans olayını çözemeyen. Msn de yakalayıp her yazdıgımda "yarın öğleden sonra hallolacak" diyen bir firma (!) nasıl bilirsiniz sorusuna. kesinlikle tavsiye edemeyecegim bir yer.
  • 21-11-2009, 23:21:27
    #18
    Firma yetkilisi banlanmamış ama..