3 haftadır bir lisans olayını çözemeyen. Msn de yakalayıp her yazdıgımda "yarın öğleden sonra hallolacak" diyen bir firma (!) nasıl bilirsiniz sorusuna. kesinlikle tavsiye edemeyecegim bir yer.