• 19-06-2009, 00:47:01
    #1
    Vb grup nasıl bilirsiniz ? ( ayrıca abarko yanlış anlamaz umarım hdd servers belasından sonra çok araştırmam gerekiyo )
  • 19-06-2009, 00:51:37
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HeLL1993 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vb grup nasıl bilirsiniz ? ( ayrıca abarko yanlış anlamaz umarım hdd servers belasından sonra çok araştırmam gerekiyo )
    Öncelikle HDD Servers konusunda gecmis olsun.

    abarko nickli arkadasin mesajlarini okuyoruz forumda olumsuz bir yanini görmedim sahsen.
  • 19-06-2009, 00:53:11
    #3
    bende güvenilir biri gibi geldi ama daha yeniyim iyi tanıyanlar vardır elber ayrıca hdd servers'ın tuzağına düşmedim az daha düşüyodum ama r10 sağolsun kurtardı resmen buda ders oldu bana araştırmadan işe kalkıştım işte şimdide sıkı bi araştırma içindeyim
  • 19-06-2009, 00:55:02
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HeLL1993 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende güvenilir biri gibi geldi ama daha yeniyim iyi tanıyanlar vardır elber ayrıca hdd servers'ın tuzağına düşmedim az daha düşüyodum ama r10 sağolsun kurtardı resmen buda ders oldu bana araştırmadan işe kalkıştım işte şimdide sıkı bi araştırma içindeyim
    Evet HDD Servers baya meshur (olumsuz anlamda).
  • 19-06-2009, 00:57:36
    #5
    Misafir
    iyi bir arkadaşımızdır kendiyle bilgi alışverişinde bulunduk bir aralar
  • 19-06-2009, 01:02:34
    #6
    bencede iyi kesin alıcam ondan ztn de bu HDD kabus gibi oturdu içime valla
  • 19-06-2009, 01:05:52
    #7
    Misafir
    HeLL1993 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bencede iyi kesin alıcam ondan ztn de bu HDD kabus gibi oturdu içime valla
    hdd ne tür şeyler yaptı sana :=)

    hiç iyi bahsetmiyorlar o arkadaştan
  • 19-06-2009, 01:07:59
    #8
    valla ilk 30 TL den 1gb alan 60 gb trafik fln işte öyle konuşuyoduk sonra işte bu dedi taksitlede olur ilk 20 yi yatırın sonra gerisini fln filan sonra araştırmaya kalktım ( Allah'a şükür ) bir sürü olumsuz , dolandırıcılık herşey var herifte sonra buna ddim işte paketlerinizi okudum daha ucuzmş ddim sonra yok paketimiz bizim ddi siteyi yolladım he pardon var evet ddi yani dolu yalan da yalan bir sürü
  • 19-06-2009, 01:10:34
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HeLL1993 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ilk 30 TL den 1gb alan 60 gb trafik fln işte öyle konuşuyoduk sonra işte bu dedi taksitlede olur ilk 20 yi yatırın sonra gerisini fln filan sonra araştırmaya kalktım ( Allah'a şükür ) bir sürü olumsuz , dolandırıcılık herşey var herifte sonra buna ddim işte paketlerinizi okudum daha ucuzmş ddim sonra yok paketimiz bizim ddi siteyi yolladım he pardon var evet ddi yani dolu yalan da yalan bir sürü
    bu tür yöntemlerle bir sürü kisiyi dolandiriyor adam siz arastirmakla dogru yapmissiniz.