valla ilk 30 TL den 1gb alan 60 gb trafik fln işte öyle konuşuyoduk sonra işte bu dedi taksitlede olur ilk 20 yi yatırın sonra gerisini fln filan sonra araştırmaya kalktım ( Allah'a şükür ) bir sürü olumsuz , dolandırıcılık herşey var herifte sonra buna ddim işte paketlerinizi okudum daha ucuzmş ddim sonra yok paketimiz bizim ddi siteyi yolladım he pardon var evet ddi yani dolu yalan da yalan bir sürü


bu tür yöntemlerle bir sürü kisiyi dolandiriyor adam

siz arastirmakla dogru yapmissiniz.